Krimimesse 2013

Den 16. og 17. marts 2013 deltog jeg sammen med Odins labyrint og Lindhardt og Ringhof på Nordeuropas største krimimesse i Fængslet i Horsens.

Det var en både stor og spændende oplevelse, der for mit vedkommende begyndte allerede fredag aften, hvor jeg havde fornøjelsen af at spise i fængslet med den hårde kerne. Herunder Susanne Bjertrup og Jannik Lunn som jeg fik talt godt med om både bog-dit og ikke-bog-dat. Det var jeg glad for, da jeg ikke møder så mange bogfolk igen ude i skovene omkring Tommerup.

Lørdag aften var der igen spisning (hvorfor er det, at jeg altid ender med at gøre alt op i spisning?) og der indtraf et lille højdepunkt omkring bordet, da jeg SMSede hjem og fortalte, at jeg sad mellem Leif Davidsen og en svensk agent. Dette fik Arendse (datter på 10) til at udbryde: “Sidder far ved siden af en spion!”

Selvom der blev grinet en del af den besked, så tør jeg godt skrive, at både Leif Davidsen og den svenske agent i virkeligheden følte sig ret smigrede; de har nok begge lidt af en spion i maven.

Nok om det. Messen var også fuld af bogting, så her får I et par foto fra dagene.

Skriv et svar

