Ny forfatterhjemmeside

Så har jeg fået lavet en nye forfatterhjemmeside. Her vil du kunne læse mere om min første roman Odins labyrint – et glasbarns fortællinger samt en del af anmelderens ord og meget mere. Du vil også kunne læse om min nye roman, Gudspartiklen. Den blev for ganske nylig sendt til Lindhardt og Ringhof og indtil videre har forlaget givet mig rigtig godt respons den anden vej. Der ligger også en lille tekstprøve fra romanens første kapitel på den nye side.

Der vil også komme til at stå noget om den kommende fortsættelse af den første Odins labyrint. Denne nye bog får titlen Odins labyrint – Thuleselskabet, og jeg har selv sådan lidt en fornemmelse af, at den bliver grumt god;)

Meget mere om det ganske snart på den nye side.

Kig med her >> 

Ny forfatterhjemmeside for Mads Peder Nordbo

Ny forfatterhjemmeside for Mads Peder Nordbo

Skriv et svar

