Mandtal i bamseland

I dag gjorde vi noget, vi længe har talt om herhjemme. Vi holdt mandtal blandt Arendses bamser. Ingen blev undtaget. Bløde dyr og bamser i ALLE størrelser og former blev fundet frem, inspiceret og delt ind i kategorierne: ’kæmpe’, ’stor’, ’mellem’, ’lille’, ’mini’, ’WWF’ og ’Build a Bear’.

Vi havde frygtet 200, men virkeligheden var langt mere grum end som så, og lige nu og her må jeg indrømme, at jeg frygter en eller anden bamseværnsorganisation banker på døren … eller værre endnu Ekstra Bladet.

Det store spørgsmål er nemlig, må man overhovedet have så mange bamser under et tag? Nuvel, det er et ret stort tag, men alligevel. Jeg kender ikke svaret og vover ej heller at sætte mig ind i emnet.

Fakta er, at vi endte på 377 bamser og hvis vi skal være ærlige, så kunne vi nok lægge et par hundrede små plastikdyr til det tal, hvis vi forsøgte.

Heldigvis, og det mener jeg virkelig fra hjertet, så virker alle bamser til at trives.

Ikke flere ord. Disse foto må bære bevisbyrden i sig selv;)

PS. Den niårige pige er levende!

/Mads

Skriv et svar

