noma nassaaq er alle pengene værd

Jeg har vist lovet at dele min oplevelse fra noma, men det har trukket lidt ud. Sikkert fordi det er svært at dele noget, jeg knap selv er kommet mig over. Men forsøget skal gøres … her … lige om lidt … Jeg vil bare først advare om, at det bliver verdens længste blogindlæg *min verden er ikke så stor* Jeg har nemlig en del foto fra aftenen. Jeg ville ønske, at jeg i detaljer kunne fortælle, hvad det var, vi spiste, men det kan jeg ikke. Der var så mange sublime retter, at det hele flød sammen og druknede i nydelse og overvældelse.  

Det hele begynder med, at vi dukker op foran bygningen og vil stå lidt udenfor og vente på resten af vores lille ekspedition, men næ nej, sådan leger vi ikke på noma! To flinke tjenere kom ud af døren og gik hen til os: ‘Kom indenfor. Lad mig tage jakken. Velkommen til noma. Følg med denne vej’. Selv om alt er nede på jorden med rå vægge, bare bjælker og tykke, gamle træborde, så er der en smuk duft af service og kvalitet hele vejen rundt *I små fine cirkatal er der godt 60 på arbejde til at betjene 47 gæster!*

Stor tak til Kit, Søren, Charlotte, Gorm, Arendse og Maiken for en herlig aften!

Nok om det *Pics or it didn’t happen* Hmm … Jeg har fået lagt foto i forkert rækkefølge, så desserterne er øverst … Men de var altså også uhørt gode!

One thought on “noma nassaaq er alle pengene værd

  1. Spiseligt jord? Arghhhhhhhhhh…………..

    Jeg har hørt meget godt om Noma og dit blogindlæg er dybt fristende, specielt det faktum at alle tallerknerne er forskellige meeen………jeg er bare så utrolig kræsen!!

    Fristende men……..

Skriv et svar

