Sommer og cirkus

Det er muligt, at det for tiden ikke er super-sommervarmt, og det er også meget muligt, at det regner lidt for meget, men det skal ikke ødelægge de gode sommeroplevelser vel?

En af dem er at tage i cirkus … og her vil jeg straks minde om, at I skal huske at hive jeres søde børn med i cirkus *glem ikke de slemme Emil-typer må jeg hellere tilføje, jeg kom jo trods alt også selv i cirkus, da jeg var dreng*

Det koster naturligvis lidt, men det ikke dyrere end at gå til *en stor* fodboldkamp eller i teater. Vi skal også huske på, at det næppe er billigt at få artisterne til at hoppe rundt på heste, elefanter … og ja, svæve rundt 10 meter oppe i luften uden line på! De er i livsfare, siger jeg jer! Og den slags spænding er der immervæk ikke meget af til en fodboldkamp *altså lige bortset fra de 50 sinker der morer sig med at tæve hinanden med stole og kanonslag* Og der må jeg sige, at en hest der sjipper, en elefant der står på hænder og en mand der kan løfte to damer med én hånd, det er altså sejere end 50 sinker der knap selv ved, hvad de laver.  

Nok om det:) Husk, at gå i cirkus med jeres børn og tag et par ekstra 20ere med til ridning og rutchebane … Det fuldender lidt oplevelsen, og ham den fine mand, der løfter børnene op på ponyerne, siger ‘wobba’ hver eneste gang. Perfekt!

Jeps, det er Arendse, hende der ‘købte’ en panda. Nu er vi gået over til rutcheborg og pony. Ponyen hedder Isabella … måske … eller slet ikke. Arendse red på den tre gange og mente derefter, at hun så havde lov til at give den et navn … så ‘hej, hej Isabella’

Kig forbi Cirkus Arenas hjemmeside.

PS. Jeg tog ikke billeder af den 2½ timer lange forestilling. Det må I selv gøre;)

Skriv et svar

