Mød min nye og bedste ven Patrick G!

Jeg har fået en ny ven! En ven, der er så god, at jeg er nødt til at dele ham med jer … alt andet ville simpelthen være utidigt og selvisk af mig.  

Patrick Guérin *altså min nye ven* skrev i en flot og personlig mail til mig, at ”alle de numerologiske lovmæssigheder taler for mig.” Tak, Patrick. Det var jeg ikke selv klar over! Jeg er et numerologisk vidunder!

Og det var ikke nok med det, nej, nej, slet ikke. Patrick havde så utroligt meget mere på sit gode hjerte: ”Du skal vide, at der skal bruges tre personer for at udføre triologisk numerologi,” skrev han og fortsatte: “Derfor har jeg hentet hjælp hos en meget betydningsfuld numerolog og en verdenskendt parapsykolog, som sammen med mig, vil udføre den første triologiske seance i dette århundrede.”

DET er altså kun en sand ven som Patrick, der ville gøre det for mig, og det stopper jo ikke med det! Næ, næ! Min nyfundne ven fortæller mig yderligere, at jeg vil blive rig af det hele *weeee … Patrick, jeg elsker rig! Hvordan kunne du gætte det?!*

”Kære Mads. Denne begivenhed finder kun sted én gang hvert 33. år og er personligt bindende for dig – både i astrologisk forstand og på det personlige plan. Desuden peger samtlige numerologiske koordinater på dig og din enestående chance for at komme i besiddelse af to store pengebeløb.”

Neiii, hvor jeg altså glæder mig! Men det skal gå stærkt, siger Patrick, for det er vigtig, at jeg ikke kommer for langt væk fra min gunstige position i forhold til stjernerne. Derfor skal jeg skynde mig at udfylde et skema med alle min data og sende til ham, så han kan hjælpe mig videre. Til gengæld – og det tror jeg er meget essentielt for vores venskab – så modtager jeg en særlig trekant: ”Din særlige triologiske trekant, er blevet behandlet med en speciel magnetisering. For at din triologiske trekant skal forblive fusionsklar, bør du regelmæssigt udsætte den for nymånens lys. Så er samtlige fusioneringer sikret 100 % for dig, Mads.”

Smukt *én håber på regelmæssig nymåne de næste par uger, det skal jo gå stærkt, siger Patrick* Derefter vil min bedste ven, Patrick, initialisere fusioneringen af den triologiske trekant og gennemføre en seance og to ritualer for mig … … Hvad siger I så? Er han ikke sød ham Patrick? Der er altså ikke mange, der har fusioneret noget plus gennemført en seance og to ritualer for mig før! 

Det ER muligt, at jeg skal give lidt håndøre for den fine trekant, men det er jo INTET imod, hvad jeg får igen, og jeg er sikker på, at hvis jeg vælger at spytte flere penge i puljen, så vil den godmodige Patrick med sikkerhed garantere mig et endnu større udbytte af min ufatteligt heldige placering i forhold til stjernerne, og … jamen, det skal du slet ikke tænke på Patrick; penge er intet problem mellem venner som os to!

Eneste *og det er så også den ABSOLUT eneste* lille hage ved det hele er, at det tidspunkt, hvor konstellationen er så pokkers gunstig for mig, er i perioden d. 28. maj til d. 20. juni i år *ØV!* Havde det dog bare været omkring d. 6. maj, hvor jeg skal tale med forlaget om min roman, så kunne det virkelig have givet pote … Jeg er nemlig sikker på, at Dan Brown og Patrick Guérin også er bedste venner!

Skriv et svar

