9 spørgsmål 8 minutter før klokken ringer!

”Far, bliver det godt vejr i dag?” Det ved jeg ikke helt … det tror jeg … ikke så varmt som i går!

”Ligesom i lørdags?” Mjaa … jeg tror, det bliver lidt koldere.

”Hvilken jakke skal jeg tage på?” Pfff … øh … den, du har lyst til.

”Jamen hvilken passer til vejret?” Ahm … det bliver fint vejr. Du kan tage den på, du har lyst til! *forstå det nu pigebarn. Din far ved ikke nok om dagens vejr*

”Jeg kan ikke bestemme mig. Hvilken en skal jeg vælge?” *indre skrig* Ta’ den lyserøde *tavshed*

”Må vi gå uden jakke i dag?” *suk* Ja, hvis det bliver varmt nok *så var vi med ét tilbage ved første spørgsmål*

”Tror du, det bliver varmt nok?” *kort pause* Ja!

”Må jeg selv gå hjem fra skole?” Ja!

”Må jeg tage én med hjem?” Ja!

*aha … det handler om korte og simple svar … hov prikker?! Foreslog jeg ikke den lyserøde jakke?*  

 

… Jeg skynder mig lige at pege på weekendens fine indlæg, hvor jeg skriver lidt om det at se positivt på livet samt det at skrive og udgive en roman … og så efterspørger jeg 10.000 frivillige til at købe WotanaZ labyrint, når den en skønne (og smuk) dag udkommer!

God dag her fra!

Skriv et svar

