Min #fredagsbog #fredagsboghue har fået nye venner!

Bedst som min smukke #fredagsboghue gik rundt og hyggede sig i sin uldede viden om at være unik, begyndte små nye familiemedlemmer at poppe op rundt omkring. Men det tog den nu meget pænt *altså huen*. Faktisk vil den gerne dele sine nye venner med jer alle sammen!  

*jeg må hellere lige for en god fredagsordens skyld indskyde, at jeg denne fredag læser Oprør af Suzanne Collins, mens jeg sidste fredag læste Fanden er løs, som jeg har skrevet lidt om her på siden*

Men nu tilbage til huerne … for de er fine … også i flok! Dog mangler den berømte løghue, der har optrådt i Go’morgen på TV2 oven på Go’morgen-Gorms hoved. Den leger så vidt vides hue-gemme efter en bytur med Gorm et eller andet sted i København *kuk, kuk, huen i dåsen*

Først får I den smukke og ganske unikke *#FREDAGSBOG*

Dernæst en  mere feminin *NANANANNA*

*HOST* Den mere frække *NICPIK*

Den lille nuttede og næsten nyfødte *ELIAS*

Den endnu ufødte *ABEABE* der her ses halvvejs gennem svangerskabet.

60 x Hurra for hue-mesteren Charlotte K. K.

Skriv et svar

