På mandag skal jeg på kur * Golum, Golum * igen!

… Og det siger jeg så 52 gange om året, men det er altså ikke let, når man hver dag snigløbes af gigant-træstammer, kanelsnegle, mu … og alle mulige andre lækkerheder, som jeg end ikke ved, hvad hedder!

Men det nytter jo ikke noget, når man lige pludselig med ét er til fare for sine omgivelser på grund af flyvende knapper fra diverse sprængte skjorter.  

*CAKE … CAKE … it’s mine, MINE … my precious cake, my precious …*

Heldigvis er der nogle søde mennesker *Golum, Golum* der har lavet dette foto af mig i kagelandet, Cakedor, hvor ondskabens sukker hærger uhæmmet!

 

Med den fremtidsudsigt *Mr. Cakestein The Gray* skudt ind foran øjnene, må jeg hellere stramme op og sige, at jeg går på kur i dag. Mandag dur åbenbart ikke.

Jeg vil jo gerne kunne hygge og lege med Arendse, uden hun behøver at dukke sig for de flyvende knapper!

2 thoughts on “På mandag skal jeg på kur * Golum, Golum * igen!

Skriv et svar

