Tastaturets død

Bedst som jeg sad og skrev en mail til Renée Toft Simonsen i dag, stoppede mit tastatur spontant med at virke. Ingen advarsler. Bare zip, slut, intet!

I stedet for at gå i panik *Renée havde trods alt bedt mig sende noget til hende* besindede jeg mig og skiftede batterier *kvik mand ikke sandt?* stadig intet. Jeg skiftede batterier én gang til og skubbede bagefter håbefuldt til tasterne, men igen blev den lille, sorte streg, der plejer at føde bogstaverne, stående fastlåst på samme plads *suk* nu kunne jeg mærke panikken!

I det samme fik jeg en mail *det kunne pc’en godt finde ud af, ja, ja, men lade mig svare på dem? Nej, nej* om, at jeg skulle ringe til Renée *aha* hvorfor var jeg ikke kommet på den ide?

Bagefter kørte jeg hjem. Det er begrænset fedt at få mails, man ikke kan svare på. Så hellere lave strudsen og forsvinde.

I morgen virker mit tastatur måske igen. Ellers vil jeg A) skifte batterier 60 gange mere ind til jeg igen kører hjem. B) banke tastaturet hårdt ned i bordet og bede om et nyt. C) kombinere A og B ved at køre hen over tastaturet, når jeg kører hjem …

One thought on “Tastaturets død

Skriv et svar

