Jeg kalder min KitchenAid til vidneskranken!

Er Du KitchenAid? ”Ja!”

Læg dit piskeris på instruktionsbogen og sværg ved dit bløde design, at du kun vil sige sandheden og intet andet end sandheden! ”Jeg sværger ved min salige moders tilbehør!”

Du er anklaget for at være noget bras! Hvad er dit forsvar? “Jeg er verdens bedste køkkenmaskine i universets verdenshistorie.” 

Men du er jo i stykker! Du burde slet ikke kunne gå i stykker! I kan nemlig slet ikke gå i stykker, har jeg fået at vide! Hvad siger du til det din piskesatan? ”Vi KitchenAid-maskiner er lavet af det pureste jern og bygget på helt præcis samme måde, som de gjorde det i gamle dage …”

Objections, your Honor, the answer assumes facts not evidence! “Objection overruled … fortsæt!”

”… ahm … der er slet ikke noget i os, der kan gå i stykker. Det hele er massivt!” *klonk, klonk, klik*

Objection, your Honor, the answer calls for speculation. “Objection overruled!”

But, but … Your Honor! Min KitchenAid er jo gået i stykker efter højest 40 gange i brug!? Den er ikke engang et år gammel!? Til en indkøbspris på knap 4.000 kr. vil det sige, det har kostet os 100 kr. pr. gang, vi har brugt den. Lyder det rimeligt i Deres nådige ører?

”Bla … bla … overruled have a tudekisk!”

But, but … arghhh … hvor the pokker er min kvittering?

”Faaaeer? Hvad laver du?” Shhh … Arendse, far arbejder! … Hvad? Ja, ja, du må godt spille gosupermodel.dk til klokken halv ni … Du kan alligevel ikke sove for sommertiden … … men køb ikke flere pandaer tak!

6 thoughts on “Jeg kalder min KitchenAid til vidneskranken!

  1. Jeg har haft min KitchenAid Mixer i 6 år og bruger den mindst én gang ugentligt, ofte mere. Den har aldrig været i stykker. Da min KitchenAid blender gik i stykker fik jeg ny reservedel u/beregning hos Kontrast i Hovedvagtsgade, selvom jeg havde købt maskinen i Tyskland. Så jeg klager altså ikke.

    Men derfor var din post hyle-skæg alligevel!

  2. Da jeg havde haft min kitchen aid i 9 måneder sætte dej-dimsen sig urokkeligt fast, dette blev dog løst ved at jeg sendte maskinen tilbage til den netbutik hvor jeg havde købt den (husker ikke hvilken) hvorefter de sørgede for at reparere skidtet og sende den tilbage. Siden da (1½ år siden) har der ikke været problemer. Så det lyder som om du burde reklamere over den der hvor du har købt den….Også selvom garantien er udløbet – I øvrigt har du jo 2 års reklamationsret i hht. købeloven…

  3. Hæ hvor jeg grinede. Jeg har faktisk snakket med flere der har haft problemer med deres maskiner, men kønne og hotte er de jo så det er sådan lidt tys tys at de som oftest klare sig helt elendigt i test…

    Tillykke med bloggen, du skriver sjovt og godt og inden du ser dig om vrimler her helt sikkert med læsere…..

  4. DJ: Ja, jeg skal nok få den lavet, jeg kunne bare ikke lade være med at more mig lidt over alle de rosende ord om nærmest uendelig holdbarhed kontra kaput efter 40 gange i brug … Jeg kan godt lide den inden i;)

    Marina: 1000 tak:) Jeg tabte jo sagen mod den, så jeg giver min køkkenhjælper en chance til … Jeg har kun blogget i godt en uge, men det er overraskende sjovt. Jeg er lidt overvældet over, at så mange allerede kigger forbi (det er jo små tal i forhold til ældre blogs, men for mig er 200-300 om dagen vildt fedt – altså hvis det holder).

    De bedste hilsner
    Mads

Skriv et svar

