“Far, bliver jeg nu berømt?”

Et herligt søndagsvejr udviklede sig hos os i går til en længere gåtur rundt om den halve by og gennem et stykke af Høgsholtskoven *ja, ja, jeg ved det. Vi bor ikke just i nogen metropol, til gengæld er der plads til, at selv farmand løber på løbehjul langs med bygrænse og skov* og på sådan en gåtur vendes livets store spørgsmål som regel!

*pip, pippelip, solglimt, fløjteløjt* ”Far, hvis din bog bliver udgivet, får vi så mange penge?” Pfff … njaa … Det tror jeg nu ikke!

*tænksom pige* ”Men bliver vi berømte?” *berømt er et meget populært ord i 2. klasse OG på gosupermodel.dk* Naaa … Der skal godt nok være mange, der køber den, før du bliver berømt! *rynkede bryn … jeg ved f.eks. ikke engang om Dan Brown har børn, så det er godt nok op af bakke – især på løbehjul!*

*løbehjul, næhh, ihhh, swusch, løbehjul* ”Men far, du siger da, at der er mange, der har kigget på din blog!” *logiklektion A: 1, 2, mange = berømt* Ja, jo, nej, deeet … altså, så mange er det jo ikke! *leder efter en udvej* Skal vi gå i kiosken og se om de har den der nye is?

Om aftenen slog det mig, at pigen måske har fat i noget … Min blog har været live i en uge og har på den uge haft over 500 besøg. So fare so good. Men det bliver man altså ikke berømt af. Højest tilfreds, og det er lidt noget andet … Det er i hvert fald sjældent, indbyggerne i Billedbladet ser vildt tilfredse ud, bare fordi de er lidt berømte … højest en kende kunstige, men … ja, nok om det!

Pointen var, at jeg kom til at kigge på, hvilke sider folk havde besøgt på min blog, og der var det så ikke just mig og min bog, der strøg helt til tops. Hvis vi ser bort fra selve forsiden, så indtog de to Arendse-historier om pandaen og den genfødte Hildegard 1. og 4. pladsen, så det kan være, at det hele om nogle år ender med, hun bliver berømt, mens jeg går fra at være hendes farmand til hendes blogmand:)  

Den første uges top10 på bloggen ses her:

Forsiden

Far, jeg har købt en panda

Er der ikke snart #fredagsbog

Lidt om Mads

Hjælp … Min datter er en genfødt Hildegard

Fanden er løs i Gråbrødre Kloster og i min KitchenAid

WotanaZ labyrint

Farvel forrygende fredag og goddag smukke lørdag

Læsernes ord

Det var altså en lasagne

Og skulle vi så ikke lige slutte af med en gang fynsk muræne, om ikke andet så fordi toppen i det fjerne hedder Brændholt Bjerg. Jeps, vi har bjerge i Tommerup, og de er så høje, at der ikke vokser træer på toppen!

One thought on ““Far, bliver jeg nu berømt?”

  1. Ork! Man kan sagtens blive kendt og berømt for ingenting. Det kan du lige så godt begynde at lære din datter med det samme. ;O)

    Jeg kan godt li’ din blog, og jeg har i dette øjeblik tilføjet den på min liste over “yndlings” .. 🙂

    Jeanett Veronica aka. Fairy

Skriv et svar

